da Dansk

FAQ

De mest stillede svar og spørgsmål

Katrine Klinken
Lundehusvej 14
2100 København Ø

Jeg ekspederer kunder og håndterer ordrer, men du kan altid prøve at fange mig på tlf. 23262048. Læg en besked, såfremt jeg ikke tager den.

Jeg er registreret med følgende CVR: 31388570

Ja, vi leverer til hele din dør med DAO Hjemmelevering.

Du kan også vælge levering med Bring til Pakkeshop.

Du vælger selv mellem at få pakken sendt “med hjemmelevering” eller “til pakkeshop” ved kassen før betaling.

Jeg finder, pakker og sender din ordre hurtigst muligt. Leveringstiden for din pakke er 1-3 hverdage.

Fragten beregnes ud fra vægt. Vi sender pakker fra ned til DKK 35,- i leveringspris. Du kan altid se prisen for levering før betaling ved kassen.

Ja, du vil altid modtage et track and trace nummer, så du kan følge din pakke, fra mit lager og hjem til dig.

Du kan betale online med; Visa/Dankort, Visa , Visa Electron, Mastercard, Maestro og Mobilepay.

Ved første betaling på hjemmesiden, skal du verificere købet med Nem-ID. Herefter med en SMS-kode.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Danmark – Kroner (DKK)

Ja, for jeg benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder, at din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Denne hjemmeside (https://honningklinken.dk/) bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en Bambora Checkout betalingsløsning. Læs vilkår og betingelser.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

For løbende abonnementer trækkes beløbet med det samme.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debetkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Ja, for at bestille et abonnement, skal du oprette dig som medlem af Honningklubben.

Det er gratis og du kan oprette en profil på under 5 minutter lige her:

 

Opret gratis medlemsskab

 

Børn og unge under 18 år må ikke på egen hånd købe på kredit eller tegne abonnementer.

Bestil et abonnement på under 5 minutter, ved at oprette dig som medlem på siden og indtast herefter følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Leveringsmetode
  • Betalingskort

Ved oprettelse skal du angive et brugernavn og et password. Dine loginoplysninger er personlige og må ikke bruges af andre.

Du er ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på bestillingstidspunktet. Ved bestilling af et abonnement må du kun give oplysninger vedrørende dine egne betalings- og kreditkort.

Du skal opbevare dine loginoplysninger på et sikkert sted, således at andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Du er ansvarlig for al brug af din private brugerkonto.

Hvis du får mistanke om ulovlig brug af dine loginoplysninger, skal du omgående underrette Katrine Klinken på honning@klinken.dk samt ændre dit password omgående.

Du kan vælge at betale forud for et år eller for hver 2. måned, alt afhængigt af dit valg ved bestilling.

Betalingen for abonnementet trækkes automatisk og skal betales i henhold til den til enhver tid gældende prisliste, der er tilgængelig på hjemmesiden.

Du skal udføre betalingen for abonnementet via de tilbudte betalingsmidler på hjemmesiden. Du forpligter sig til at underskrive de nødvendige dokumenter, og til ved hver betalingsdato at have tilstrækkelige midler til betaling tilgængelige via det valgte betalingsmiddel.

Du betaler forud for dit abonnement, uanset om du vælger et abonnement med en betalingsperiode med opkrævning hver 2. måned eller med opkrævning hvert år.

Betalingen for abonnementet trækkes den dag, du bestiller dit abonnement og næste betaling vil være i overensstemmelse med abonnementets vilkår for betalingsperioden.

Eksempel 1: Du bestiller et abonnement med en betalingsperiode på hver 2. måned. Du betaler abonnementsprisen ved bestilling og modtager inden for 2 måneder din pakke. To måneder efter bestillingsdatoen, opkræves næste betaling automatisk d. 1. i måneden, for de næste 2 måneder af abonnementet.

Eksempel 2: Du bestiller et abonnement med en betalingsperiode på hvert år. Du betaler abonnementsprisen ved bestilling og modtager inden for 2 måneder din første pakke. Et år efter bestillingsdatoen, opkræves næste betaling automatisk for det næste år af abonnementet.

Ved en løbende aftale bliver abonnementet ved, indtil du opsiger det.

Ja, Katrine Klinken forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for abonnementerne. 

I tilfælde af sådanne ændringer er du berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Ændringen meddeles til dig senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft. 

Hvis du ikke opsiger abonnementet før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen.

Ændringer, der er til åbenbar fordel for dig, gælder med det samme uden opsigelsesret for dig.

Opsigelse af abonnementet kan ske ved udgang af betalingsperioden på 1 måned fra seneste betaling. For at opsige din aftale skal du logge ind på din medlemsprofil og opsige abonnementet eller kontakte Katrine Klinken via honning@klinken.dk.

Dit abonnementet bliver ved, indtil du opsiger det. Det er ikke nok bare at holde op med at betale.

Ja, hvis du fortryder et køb, tilbyder vi 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Perioden på  14 dage starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail honning@klinken.dk hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).

Ja, hvis du returnerer en ubrugt og uåbnet vare i original emballage, får du som udgangspunkt dine penge retur for din vare(r).


Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Katrine Klinken at vurdere varens stand.

Ja, er du uheldig at modtage en dårlig vare fra honningklinken.dk, kan du naturligvis altid få varens pris tilbagebetalt, eller en ny vare med din næste levering.

Det er dog vigtigt at du kontakter os med det samme du opdager fejlen, og senest indenfor 24 timer efter varens modtagelse. Ved fejl/mangler/skader bedes henvendelse rettet til honning@klinken.dk.

Der er 14 dages returret på nonfood-varer, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. BEMÆRK: DER ER INGEN RETURRET PÅ FØDEVARER!!!

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Katrine Klinken i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses maks. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
 Katrine Klinken dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Ved returnering skal du kontakte mig på:

Katrine Klinken
Lundehusvej 14
2100 København Ø
Tlf.nr.: 23262048
E-mail: honning@klinken.dk.

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Ja, hvis du har modtaget en vare og du gerne vil klare, vil jeg gerne prøve at hjælpe dig med at få varen erstattet.

Send mig en mail på honning@klinken.dk med din klage, så er jeg sikker på, at vi kan løse det.

Du kan også indgive en klage til Center for Klageløsning.

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: honning@klinken.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Kopier og indsæt denne formular i en mail til honning@klinken.dk eller skriv et brev og send til Katrine Klinken, Lundehusvej 14, 2300 København Ø.
 
 
Emne: Jeg vil gerne fortryde mit køb
Hej Katrine
Jeg/vi meddeler herved, at jeg/vi ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores købsaftale om følgende varer/levering af følgende tjenesteydelser:
  1. Der er tale om følgende var(r): Indsæt navn/varenummer/link til vare(rne)
  2. Dato for bestilling:
  3. Dato for modtagelse:
  4. Dit fulde navn:
  5. Din leveringsadresse:
  6. Din underskrift (kun ved skriftlig henvendelse på papir)
  7. Dags dato

Med venlig hilsen,
(Dit navn)

 
(Formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Ja, på https://honningklinken.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

 

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. Dine private oplysninger er kun registreret i vores interne kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Katrine Klinken, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Katrine Klinken og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Katrine Klinken har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Katrine Klinken er: Katrine Klinken

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Katrine Klinken har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til honning@klinken.dk.

Kontrolrapporter

HONNING ved Katrine Klinken er registreret med to Kontrolrapporter, da jeg både har varelager og fysisk butik.

 

Tryk for at se kontrolrapport:

Honningbutikken

Jægersborggade 49

2200 København N

Lager

Lundehusvej 14

2100 København Ø